torsdag 9 maj 2013

lite gott å blandat


I dag är gubben "ledig", d.v.s han åker bara ut på jourjobb.
Men det är inte sonen.
Han ska upp och jobba natten och vi har varit och inhhandlat hans "nattlunch".
Rostbiff och potatissallad.
Fast han får sitt ur plastburkar så det ser knappast så där läckert ut. :D
lånad på nätet


Imorse när han skulle hem från jobbet,
var det någon som jävlats med honom och han hann bli förbannad :D
Så här skrev han på FB:

Dårar ... ilskan som uppstod när jag såg att mopedhjälmen är borta och ersatt med en arbetshjälm, när jag tar upp telefonen tar kort och säger "den jäveln som... " ser jag i bakgrunden på fotot något svart och runt som inte syntes tidigare utan blixt, kollar upp från telefonen lyser in i hörnet o hittar hjälmen  ganska roligt att jag missade den tills jag såg kortet  

Näe roligt var de då iaf efter ett nattskift när man har sådär lagom natthumor


Här regnar det och är allmänt trist väder,
så jag satte igång med tvätten som hamnat på efterkälken igen när man grejat så mycket på gården.
Så jag har det jag gör.



Ha en fin dag alla !

Inga kommentarer: