torsdag 2 maj 2013

rens och städ..








Så var vi inne på Torsdag...
Regn och ruskväder och tempen står runt nollan.

Men igår hann jag i af rensa stora blomrabatten och kragblomlådorna.
Lite räfs blev det också, men det är fortfarande massor kvar att ta rätt på.

Idag ska jag ta och städa inne för det blir inte så mycket utav det när gubben är ledig.
Då ska man hinna så mycket annat.

På Lördag..om gubben får avlösning, så tänkte vi åka upp till lillastorasyrran Mia
för att hämta lite mer uteplantor.
Inte helt oväntat och förvånande har ju hon ju för mycket igen :D
Men jag tycker det är bra för det blir ju mer till mig :)
Jag gillar när syrran inte får det som hon tänkt ;)

Jamen..då ska jag gå och se om jag får något gjort idag.
Ha en fin dag alla.


3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Här är grått och regnar om vartannat och jag funderar på att emigrera.
Till nåt varmare land ;)
Fin arkivbild du visar!
Kram

♥ Marie sa...

Vilken tur du har att hon köper för mycket då hiii...
Mina frös nog lite i gårnatt vi hade minus då usch de ser lite ledsna ut..

ha en skön dag

Disa sa...

hon köper inte. Hon samlar fröer och sår själv och driver upp :)

Ha en skön dag du med !