torsdag 17 oktober 2013

den första snön


Idag kom årets första snö hos oss, fast det ska nog hinna tina bort.
Men som om det inte var nog jobbigt med julpyntslängtan , så blev
det inte mindre jobbigt nu.
Och jag som ska tvätta.... ?!?!!
Hur ska jag kunna passera skrubben med julkartogerna utan att ta med dom
upp och börja pynta ???

Jag får vara ståndaktig och stå emot frestelsen och springa fort..
eller fort å fort, men så snabbt det bara går med min fot.
Vilket betyder, inte särskilt snabbt för man hinner mycket under den tiden.

Hur som haver...
Urmysigt är det och jag nästan hör bjällerklang i öronen.
(dock hinner det gå över direkt efter jul)

Ha en fin dag alla.

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Samma lika väder här idag. Alldeles för tidigt om du frågar mig :(
Kram

Carina Sjölund sa...

Här är det också snö. Har faktiskt kommit en hel del. Men det blir ju ljust och vackert♥
Kramen vännen♥

Disa sa...

Själv myser jag som sjutton när snön kommer. Men efter Jul får det töa bort :))
Kram tjejor !