fredag 18 oktober 2013

fullfartmothelgen



Så var vi inne på Fredag då och helg.
~~~
Igår tvättade jag alla kläder och hann med mattor och gardiner också.
Med gardinerna , som är grå, tvättade jag skomakarlampsdukarna.
Och dom blev laxrosa ?!?!?!?! :-O
Neeeej, det var inget mer i maskinen och sista tvätten var vita plastmattorna,
så det är inte lämningar efter annat.
Mycket har jag vart med om i mina dagar man inte det .
*
Det ser ut att bli en solig och fin dag idag och jag ska fortsätta med
tvätten för det är 3 maskiner till att köra.
2 ombyten sängkläder och en jacka till sonen.
Sen blir det mysafton tror jag med tända ljus som vanligt :)



Ha en fin Fredag alla !

1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Du, det var då konstigt att den grå färgen kan ställa till det så :(
Här är finväder men kallt, riktig höst kan man säga :)
Ha en fin helg, kramen