fredag 11 oktober 2013

funderar lite



Fredag, gråa, regntunga Fredag, så mysigt !
*
Tittat runt, som vanligt, i mina blogglänkar.
Får sådana idéer och sådan lust att göra om hemma.
Och nu går funderingarna mer och mer till att byta rum med grabben.
Internetkabeln kan jag ju bara borra hål i väggen och dra genom,
så är det problemet löst.
Det största problemet är väl att få någon som hjälper mig med det ! :-/
Själv orkar jag ju inte , tror jag...eller så blir det då inte klart
dom närmaste dagarna i den här månaden :-))
Nåväl..jag får väl hitta på annat.
*
Tänkt ta mig en tur ut, inte så långt för det pallar nog inte min fot,
även om den stundvis är lite bättre.
Hur som haver så vill jag ha kottar och en/gran/tallris och annat fint
som naturen har att erbjuda och göra vinterpynt av här hemma.
Blir så galet inspirerad av Vibekes bloggar och det hon gör !
Så himla gulligt att man blir galen !
*
Men innan jag gör något,
 (förmodligen hamnar jag i soffan *he)
så ska jag ha mig en redig mugg med kaffe och avslutar där med att önska er:

.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ En riktig skön Fredag och Helg !  ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.





*Bilderna är lånade från Bilder,lantligt hem, Shabby*

Inga kommentarer: