onsdag 9 oktober 2013

här sitter jag....

Hejsan hoppsan...
skriver jag som att jag vore en hurtbulle..
Men det är väl en bit kvar till sanningen.
Varför?
Jooo...här florerar förkylningstider igen
med tillhörande feber, irriterad hals och hosta.
*
Idag har vi ett mulet regntungt trist väder.
Men mig gör det ju inget eftersom jag är inne
och grejar lite med datorn.
Har ju inte ännu fått in allt som ska i Jasc Paint t.ex.
Faktum är att det är maaaaassor kvar.
Passar bra med stillasittande när man inte är
riktigt kry, för jag är ju inte såpass dålig heller att
jag känner att jag bara orkar ligga ner.
*
Nu ska jag avsluta bloggen eftersom jag inte har något
vettigt att komma med, mer än att önska er alla
En riktig fin Onsdag !





*Bilderna är lånade från 
bilder/vintage/autumngarden

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Första halvan av dagen här, var dimmig och trist. Andra delen sken det upp och solen tittade faktiskt fram en stund :)
Krya på dig nu!
Kram