onsdag 16 oktober 2013



Härreguuu vad jag går och har längtan efter julpyntning.
Tittar i både bloggar och sidor på FB som har div dekorationer
och stilar och blir såååå sjuk om att få börja.
Och vi har inte ens hunnit ha Halloween ännu.
*Hur ska jag orka vänta !?*
~~~~~
Vi har i alla fall en solig Onsdag om än väldigt kall sådan
då is har bildats på dammen.
Det pratas om snö också till helgen fast den hinner nog tina bort.
~~~~~
Idag lurar jag på att ta ner svarta gardinerna som jag hängde upp
för ett tag sen, för jag klarar inte av så mörkt i köket.
Det ska vara ljust, öppet & luftigt.
Skura golv behövs också efter lille Milton som ofta äter
både ett & annat här och inte är så stornoga med var man lämnar rester :))
Och tvättstugan kräver att besök igen , för att inte nämna flera besök.
~~~~~
Onsdag och nya avsnitt av Efterlyst.
Det blir en bra kväll. :)
Och det hoppas jag att ni andra också får efter en Fin Dag !



*Bilderna lånade på nätet, shabby christmas och shabby autumn.

Inga kommentarer: