torsdag 3 oktober 2013

Home Party och idéer.

Idag har jag återupptagit en gammal hobby som jag pysslade med lite då & då förut.
Då på speglar och annat..men nu på glasburk.
Fick så mycket idéer efter Home Partyt vi var på igår
& efter jag berättat det för Jenny så ville hon ha en tutteburk att samla Miltons nappar i.
Så jag grävde fram min gravyrpenna och gjorde en.
Det ska bara på en rosett upptill också.

 

 

Jag är rätt så  "skackelhänt" så det blir inte så himla jämt och fint och dessutom är ju "pennan" lite grov att hålla i, så det krampar i armen efter en liten stund.
Men den duger nog som hemmabruk och det syns att det inte är tryck ;)


Ja och så Home Partyt då.
Jösses vad fina grejer det fanns !
Man vill ju ha allt, men det var lite dyrt också.
Men som sagt...jag fick en hel del idéer ;)






tuliplyktorna tog jag



hänglyktorna tog jag

Det var lite från mig för nu.
Ha en fin dag alla.



Inga kommentarer: