onsdag 16 oktober 2013

inte råd med stången ???

Idag fick jag för mig att hänga upp gardiner med klädnypor.
Resultatet blev inte riktigt som jag föreställt mig
( för jag trodde ju att det skulle bli fint dårå men så blev det inte det)
utan det blev så fult att det blev gulligt, tycker ju jag då.
Men så har jag ju en fallenhet för lite udda och "fult". :))
Så, med andra ord blev det ju nästan bättre än jag trodde.
Lite som "- Mennååå , stackarna...hade dom inte råd med gardinstänger". :))))

 

Annars har jag städat och torkat golven,men det där med tvätten
blev det inget utå´, för Jenny ville att jag skulle följa henne på Coop i Ursviken
och handla så det blev lite snålt med tid.
Får ta det imorron istället.
~~~~~
Japp, det var det om onödigt vetande.
Hoppas ni har en fortsatt skön eftermiddag och kväll.



2 kommentarer:

Camilla sa...

Annorlunda, men gulligt,tycker jag :)
Kram!

Disa sa...

Tack Camilla.
Kram tillbaka.