lördag 5 oktober 2013

lördag och present.



Lite gulligt blev det i min ljusbricka som jag har på köksbordet
med mina ny graverade glas.

Och idag kom gubben hem och överraskade mig med en ny gravyrpenna.
Det är med vajer som man kopplar på själva gravyrmaskinen så man får en tunnare lättare
att hålla i och praktisk upphängning som man fäster på bordet!

Yaaaaaaayyyyyyy!!!!


Nu blir det gravering...finns mycket som är gjort av glas..
Som fönster, glasögon, tv och dataskärmar m.m ;))
Nåja..jag överdriver väl lite då....men ba lite.

Annars så har denna dagen största delen ägnats åt storstäd av sonens rum.
Han själv åkte till Ö-vik med sin kusin för att hälsa
på en kompis som flyttat dit.
Och Jenny har hjälpt med nedre våningen tidigare på dagen.
Tack för det älsklingen ! :)

Ha en fin dag alla !

Inga kommentarer: