söndag 13 oktober 2013

mot Umeå

Efter en kort orolig natt har jag vaknat tidigt och ska göra mig klar, för att åka iväg till sonen.
(se blogg nedan)

Packat ihop 2 ombyten kläder för det är väl mest sjukhuskläderna han kommer att ha
och så lär han ju inte bli kvar så hemskt länge efter operationen är klar.
Tofflor och laptop, så han har nåt att
sysselsätta sig med för där har han ju filmer och kan surfa bättre,
varma morronrocken får också följa med samt mobilen.
Älskade sonen Robin


Robin & bästa vännen Philip

Han har nog världens finaste kompisar som oroar sig för honom och vill att han ska komma hem.
Många av dom har hört av sig till mig och en del lagt mig som vän på FB :)
*
Jag ringde ju Umeå Lasarett igår och skulle kolla om han kommit
men han var på inkommande just då.
Han ringde strax efter och allt hade gått bra med resan.
*

Nej, nu är det bäst att göra sig klar.
Det är ju en bit att åka och jag saknar min grabb och det blir mycket pussande och kramande på honom
från Fredrik, Ashkan, Philip, Emil, Stoffe, Elias, Oscar och många fler
för att inte tala om släkten, som skickar sina hälsningar med pussar och hjärtan !
Love ya guys !
Är så glad att ni finns där och den sammanhållning ni har.

Inga kommentarer: