torsdag 10 oktober 2013

pimpa naglar och en ros


Igår var jag hos Jenny på kvällen, medan gubben och svägerskan var på las och hälsade på svärfar.

Vi pimpade naglar...Jenny målade mina och jag målade...inte hennes.
Men jag bjöd på mumsmumsar som jag köpte när vi var på affären innan
vi åkte hem till henne.

 

Nu börjar det vara dags att förbereda middagen och sen när vi ätit
blir det att invänta hockeyn.
*Hoppas dom spelar bättre ikväll för senaste matcherna har varit sisådär*

En fortsatt skön eftermiddag och afton , önskar jag er !


2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Snygga naglar nu då förstår jag :)
Själv är jag nagelbitare, de får växa ut ibland sen ryker de igen :(
Ser att hänt jobbiga saker i familjen :( Jobbigt när sånt händer o livet blir annorlunda. Naturligtvis är det värst för de som är allra närmast men alla omkring blir ju drabbad på olika sätt.
Hoppas de andra har förståelse för dina problem !!
Lycka till med allt, kramen !!

Disa sa...

Tack Britt-Inger. Men det verkar lösa sig till det bättre att han får komma hem och får 7 hemassistenter 24/7. :)

Jag biter också på naglarna ibland, sen växer dom och jag är så att när jag biter så biter jag verkligen långt ner och när dom växer så växer dom långa :))
Inte mellanting här inte ;)

Ha en fortsatt skön kväll.
Kramar om !