tisdag 5 november 2013

Fåtöljen på plats i sin vita "skrud".

 
 
Så fick jag väl både ner fåtöljen och klätt i vitt.

Det är ett kingsize påslakan som jag trätt över bara och petat in i springorna.
Så får det lov att se ut nu om jag inte en vacker...eller regnig dag hittar något fint tyg att tapetsera om med.
Men det här duger gott åt mig...bara gulligt med lite häng och överflöd ;)

Det som saknas nu är en pläd i fårskinnsimitation som vi har på sofforna.
Blir att köpa hem en till men jag tror att det blir i beige till fåtöljen ?!

Om någon är observant så ser man att ljuslyktorna jag köpte på home partyt och hängde på fönstren där bakom fåtöljen , så är dom borta nu.
Jag gav dom nämligen till dotran för hon ville så gärna ha och själv tyckte jag att dom var lite malplacerade där.
Så jag har tänkt ta och tvinna ihop 2 kransar idag istället efter att jag varit ute och plockat in lite ris.

Lite annat pysslande blir det nog också och tvättning.
Fick tvättat lite igår och ska fortsätta idag .
Och så har vi ju självklart den dagliga sedvanliga städningen.

Grått och regnväder idag också och det passar mig bra !

Ha en go´ Tisdag, denna 5:e November !

Inga kommentarer: