onsdag 20 november 2013

Till helgen...då...

Nu börjar det närma sig mer och mer ,
detta med att Julen knackar på dörren.



Till helgen ska jag sätta igång med att plocka fram
lite adventsstakar i fönster och så.

Pumlor ska knytas och hängas upp också.





Och mina nya stjärnor på fot ska också fram.



Som jag längtar !
Fast alla bilderna här är lånade på nätet och sparade till datorn från
Google Bilder/shabby christmas, Pinterest & liknande ställen.

Idag ska jag "roa" mig med att städa i tvättstugan/källaren och tvätta.

Önskar alla en Skön Onsdag !

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag "roar" mig också med städning idag ;)
Kram

nicki007 sa...

Så fina bilder Disa och ja jag längtar mycket till första advent fast enligt mina bloggar verkar jag vilja ha sommar men första advent är helig för mig då har julen kommit för tt stanna.. Stor kram till dig från Nicki