måndag 11 november 2013

trädlykta och lite annat.


Hejsan svejsan.

Efter en snabb sväng till stan med Gubben
där vi köpte laminatplast till mig, så jag ska kunna göra egna schabloner
så kom vi hem och då gjorde jag en "vinterträdlykta".
Tyckte glaset passade bra ned foten som stam och rot och
en trädkrona av själva glaset.





Förra veckan gjorde jag en pimpad "snuskburk" till
dottern som använder glasburkar till att fimpa i
och för att slippa se "snusket" så "klädde" jag på en burk.
Lite trevligare att ha framme en sån.
Och hon blev då så glad . :)



Nu blir det till att göra alfabet och annat skoj
med jasc paint som jag ska skriva ut
till schablonerna.
Och imorron får jag en ny färgskrivare
för det är billigare att köpa en sån än patroner till min
som jag har sedan innan.
Kollade på INKClub också,,,men det var då det största skämt jag
sett för dom blir dyrare än att åka till stan.
200 kr dyrare...kan åka många svängar till stan för det priset.

Ha det gott allihopa !

Inga kommentarer: