måndag 16 december 2013

Ändrat hemma...

 
 Vi har ju inte så jättestort kök och ibland
när dottern med familj äter hos oss
(händer ju rätt ofta)
så kan jag känna att det blir så trångt.

Så jag beslöt mig för att göra om mitt data/pysselrum till
data/matrum istället.
Sagt och gjort..
Robin hjälpte mig att switcha köksborden från rum till kök och vice versa.

Blir betydligt mer plats så här.
 

 
--

Och i köket äter vi när det bara är vi 3.
Blev ju mer plats här också för detta bordet är betydligt mindre än det andra.
 



Vet inte om jag ska måla alla stolarna svarta eller vita eller ha 2 svarta och 2 vita,
för det tyckte jag blev rätt gulligt...ett tag i alla fall.
 
 




Sen har jag legat knockad i soffan för kroppen tog stryk som fasen av detta.
Gubben fixade hem mat från Sibylla.

Inga kommentarer: