torsdag 5 december 2013

Det tar som inte slut, med "pifflandet"...

Jaaaa,,detta pifflande och pyntade tar då aldrig slut för min del.
Jag ändrar och grejar och fixar och trixar...
Och här är lite av det jag gjort idag...

Kransar på skåpet,,bukett på bordet av fuskblommor
och lite annat...














*Den skarpögde märker väl en liten skillnad även på buketten ..
jag fyllde ju på lite mer efter ett tag
.:))*

Kransarna gjorde jag av svart klädd najtråd och granglitter med grönt som jag tvinnade runt.
Klippte av fuskblommor och klämde dit och så vita granpumlor.

Och brickan som tidigare stått på bordet fick flytta in i spishörnan.
*
Nu ska vi invänta att sonen Robins bedövning efter tandläkarbesök  ska släppa
och en timme gått, så ska vi fixa mat.
Det blir något så avancerat och komplicerat som stekt potatis och falukorv/prinskorv och ägg. ;)
Jorå..vi slår till på stort ibland här i huset må ni tro. :)

Ha en fortsatt fin Torsdag alla !

Inga kommentarer: