fredag 20 december 2013

Fina stolar...

Igår blev jag tipsad om en "ny" secondhand butik här i Skeå.
`Rondellen´.
( har ju funnits ett tag men jag var helt medvetslös om det)
Åkte dit och fyndade dessa 2 stolar.
Hem och måla om och på med annat tyg.
Orken tog dock slut mitt i alltet så dom är inte riktigt klara.
Behövs mer färg och senare ska jag köpa annat tyg.

före
efter
 Men jag är jättenöjd med dom, för jag har varit ute efter liknande länge.
 Nu står dom i huvudändorna av matbordet i datarummet/matrummet.
på plats
 Nu närmar sig julen med stormsteg och man hinner nästan inte med.
En annan storm ska också komma idag.
Nämligen Milton , som jag ska sköta då han är sjuk
och mamma och pappa jobbar.
Jo, jag ställer upp när ingen annan kan om jag bara håller.
Och än så länge står jag ju på fötterna även om det är knappt :))
Men det är ju inte så länge så det ska nog gå bra.


Ha en underbar Fredag alla !

Inga kommentarer: