lördag 3 maj 2014

fixat och donat...

lånad bild

Ja, så har dagarna gått till att hänga hos Jenny och Jonas.
Hjälpt till att tömma lite kartonger och fixa till lite på altanen med att få bort grejer och sätta dit egna.
Och en del städning har det också varit.

Igår var jag hemma nästan hela dagen och målade mina köksmöbler, (dom jag har kvar eftersom Jenny fick ena setet med möbler) så dom är vita igen efter mitt hjärnsläpp när jag fick för mig att det skulle vara svart.

Var förbi en sväng sent på kvällen till Jenny för jag såg på FB att dom köpt studsmatta till ungarna och och då var bilderna utlagda för bara några minuter sedan.
Men när jag kom dit hade dom hunnit gå in. Det har ju varit väldigt gottochblandatväder med ena stunden sol sen lite snö och på det en och annan hagelskur med sol emellanåt.

Nu blir det lite städ på dagsschemat, sen kanske jag går en sväng och kollar in hos Jenny och senare blir det att laga nudelwok till middag.
Borde ta en sväng i tvättstugan också men gruvar mig för att vika ner det som hänger där, för det var såå himla mycket sist. :/

Robin jobbar och sliter på och har nu sönd,månd kvar med förmiddagsskift, sen är han ledig tisd , onsd för att sen gå på 8 nattskift fr.om torsd innan det är klart för hans del.

Önskar alla en skön Lördag.
lånad bild
*Bilder från Jenny och Jonas kommer senare när jag laddat upp dom i datorn*

Inga kommentarer: