onsdag 1 oktober 2014

det lunkar på





Ja men.
Dag 4 har gått och jag är inne på dag 5 nu då.

Fast nu utan några hjälpmedel alls.
Var tvungen lägga ner snuset för jag fick så ont under läppen.
Men det går bra det med, utan något.

Fortfarande är det den där saknaden och gamla vanan att stå under fläkten som är jobbigast för mig, än själva röksuget,
för det känner jag inte så hemskt mycket av.
Men ibland så tar jag Benkes sån där "ångcigarett".
Alltså en sån som bara har ånga med smak.
Ingen nikotin eller så utan bara ren ånga med..nån fruktsmak.
Den tar jag ibland och "blossar på" och står under fläkten med bara för att :))
**

Ja och i övrigt så...
Har vi kallt, riktigt kallt med redig frost i morse som nupit fast i gräsmattan.
Fortfarande snorar jag och så, men det går sakta åt rätt håll.

Det var väl allt för den här gången.

Önskar alla en fin dag !



Inga kommentarer: