torsdag 2 oktober 2014

inget spännande här inte.



lånad bild


Så har vi gått in i Oktobermånad och nu är hösten inne på förvinter.
**

Och jag då ??

Jo, jag har gått in på 6:e dagen utan cig och det går fortfarande bra,
även fast jag fortfarande har saknaden av att röka kvar.
Men man bryter inte gamla mönster så där bara i en handvändning .
Det kommer nog att sitta kvar länge också innan det försvinner.
***

Och i övrigt då ?
Ja, det händer ju inte sådär hiskeligt mycket just nu.
Varken med förkylning eller annat.
Hostar och snorar om vart annat och ibland mer, ibland mindre.
Men det verkar inte vilja gå över alls.

Och igår var vi hos Jenny & Jonas dör Benke bytte avloppsrör under diskbänken.
Det ska ju in diskmaskin där som står i ett rum och väntar på att bli insatt.
Och Robin skrev MVG på Svenskan där dom skulle skriva en novell.
Hans blev skitbra tyckte jag, efter att ha läst den och är inte ett dugg förvånad över MVG:t.
*
Ja, mer spännande än så har jag inte att berätta.

Inga kommentarer: