fredag 10 oktober 2014

Jag är rasist MEN ...

Blev bara såååå sjukt trött på att läsa om rasism idag när jag läste en artikel om att
en färg blivit anmäld som rasistisk för den hette hudfärg (= en beige sort)
Så Nu ÄR jag rasist !!



Samma dessa chokladbakelser som ett konditori sålde.
(äldre artikel)
Dom har också blivit anmälda som rasistiska ?!?!?!
Varför det ??
Det föreställer INTE människor !
Det är mer SMILEYS !!!
En färg är ingen människa..HUR FAAAAAN kan det anses vara rasistiskt !?

Folk (läs PK skitnödiga antirasister) är så dumt funtade
och sen fattar man inte varför SD ökar som parti ?
Men gissa en gång till ...
NI skyfflar ju folk i famnen på dom med era idiotiska påfund med rasism i allting ,
överallt och i allt och alla !!!
GE ER nån jävla gång !!!

JO jag är förbannad och JO jag svär..
För det vet ni väl att, den som svär mycket är oftare mer ärlig än den som INTE svär. 

Inga kommentarer: