fredag 17 oktober 2014

Lite nytt och sånt.

Jenny & jag var ju på "shoppingspree" för några dagar sedan.
Jag köpte 2 lampor, en till hallen nere och en likadan uppe i hallen.
Varma nya tofflor blev det också, för dom jag fick av syrran helt oförhappandes
i postlådan för några år sedan håller på att "tyna bort" av nästan daglig användning.

 

Sen blev det lite ny text till rummet också.

Före:



Efter:



Den satt egentligen ihop men jag klippte isär och delade på den så man fick
sätta lite eljest.



Blev lite mysigt i den hörnan nu :)

Igår var vi också iväg en sväng för Jenny hade fått tag på en tvillingvagn billigt.
Så den åkte vi och hämtade.
Och eftersom man behöver en mjuklift i dessa vagnar och Jenny inte hade någon,
så efterlyste hon en på FB igår om någon hade billigt att sälja.



Jag har en inom 3-10 dagar och eftersom jag inte kommer att ha någon användning för den
så kan hon få den då. ;)

Avslutar med att önska alla en skön helg.
Och BAMSEkram och massa pussar till Mamma & Pappa !

Inga kommentarer: