torsdag 9 oktober 2014

Med Jenny , spel och selfies...

Jag & Milton spelar spel....han spelar och jag spelar att jag spelar....har ingen aning om vad man ska göra ?!?! :/
Igår var jag hos Jenny en sväng mitt på dagen.
Bar dit den grå mattan som är under bordet, för dom hade ingen.

Senare på eftermiddagen tog vi dit grå gardinlängder.
Och Jenny hängde upp den nya lampan som dom beställt och kom igår
samt att hon fick upp tavlorna ovanför soffan.
Blev så fint och ombonat och blir ännu finare sen när dom målat om .



Och jag roade mig med att ta lite "selfies".

 

Jaja..jag sa aldrig att jag jobbat som papparazzi eller fotograf ö.h.
Men jag fick med Milton i alla fall ! ;)
*Jo, jag klippte av mig hårat också på förmiddagen*

Idag är det väldigt blåsigt ute och det är ett jädrans liv uppe på taket
sen det byttes så fort det blåser. Låter som tåg som passerar.

Ja och så rökningen då...
Jag röker inte och är alltså inne på dag 13 eller nåt tror jag.

Önskar alla en fin dag trots blåst & ev regn och sånt.

  Och massa pussar å kramar till Mamma och Pappa!  





Inga kommentarer: