tisdag 4 november 2014

stillsamt här..



Hejsan hoppsan.

I går hände inte mycket här hos oss.

Gubben jobbade ju som vanligt men jag gjorde inte många knop.
Migränen vill till att husera ofta nu då det växlar så frejdigt i vädret.
Men jag fick i alla fall ihop middagen och efter det var jag
och gubben en sväng på soptippen med mer skräp
som jag rensade ut ur skåpen som är ovanför våra garderober.
Gamla data grejer och MASSOR av det.
En sopsäck full , samt flera påsar med tom kartonger. :/
Som vanligt hamnade ju det på altanen först och låg där i några dagar
innan man kom sig för att åka med det.
Nu är ju några dagar lite jämfört med veckor och månader
som det också kan bli beroende på årstid. :))
Men nu är det borta och skönt är det för det ligger inte under snö
sen och överraskar när man ska skotta,

Idag känner jag också av migränen så det blir att ta det lugnt.

Ha en fin fortsatt vecka.

   Puss till mamma  

Inga kommentarer: