söndag 2 november 2014

svider i nacken och alla är hemma igen.


Happ..inte konstigt att jag har haft svidigt och ont baki naken.
Har länge haft känningar därbak och idag drog jag med handen och kände att det är alldeles knottrigt.
Så jag gick och kollade i badrumsspeglarna och blev alldeles paff när jag såg detta.
Röd och sårig.... :(


Har funderat fram och tillbaka på vad det kan vara som gör att det blir så, för jag har aldrig haft utslag på detta sättet förr ?!?!
Kom på att jag smort in med voltaren, men då borde det väl vara på övriga ställen också
där jag smort med det ??
Eller kan det vara jackan som ligger mot halsen ???
Låter också märkligt eftersom jag inte fått det tidigare år och det är samma jacka !


Nåväl...

Jag har ju haft egen kuppe hela helgen eftersom gubben åkte upp till Luleå och Robin
åkte tidigare till sin kusin i Boden.
Men nu har vi ätit middag ihop för dom kom hem för ett tag sen
och hade plockat upp Sinicca efter vägen. :)

Och jaaaa---han följde med ....den söta lilla tomten !!!
Herreguuuu va fin han är ! :)

samma foto som tidigare,
bara så men vet vilken tomte jag menar.

I övrigt har jag spenderat mina dagar med städ och röj efter målningen i rummet och placerat ut saker på andra ställen, som blev över.
Idag har jag storstädat badrummet och tvättat bort allt som blivit och legat i korgen.

Igår hann jag , Jenny och Jonas en sväng på Solbacken också där det inhandlades lite
saker så som värmeljus och vanliga stearinljus som går som smör i solsken.
Sen hem igen och fortsätta stöket. Så jag har inte legat på latsidan inte.

Skönt att ha mina hjärtan hemma igen,även om det är skönt med egen kuppe också.
Men det kan bli lite väl tyst ibland.

Ha ett gott avslut på denna helgen.
Och....

Tillagt senare.
Här är han hos mig..tomten min !




    Puss å kram till Mamma !  



Inga kommentarer: